Το παιδί μίλησε! Και στην μεγάλη ασχετοσύνη, έμπλεξε ζωντανούς και πεθαμένους, αλήθειες και ψέματα, ιστορικές ανακρίβειες και υπερβολές! Όλα ένα μείγμα. Η δουλειά του να γίνει… και κατά τα άλλα… “γαία πυρί μιχθήτω”
Ο κ. Σηφουνάκης, διέπρεψε κατ’ αρχήν ως διορισμένος Νομάρχης Λέσβου, επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ! Κατάφερε να αναστηλώσει, με χρήματα του κράτους, όλα τα εγκαταλελειμμένα ελαιοτριβεία της Λέσβου! Επέδειξε τις ειδικές γνώσεις του, ως αρχιτέκτων και με το παραπάνω! Πέραν τούτου ουδέν! Η Λέσβος και ειδικά η ακριτική και ξεχασμένη Λήμνος, δεν έχουν τίποτα για να θυμούνται τον πολύ κ. Σηφουνάκη!
Ελλείψει, όμως, πολιτικών αναστημάτων στον χώρο του ΠΑΣΟΚ, στον συγκεκριμένο νομό, τον επιστράτευσαν για υποψήφιο βουλευτή! Ο δρόμος ήταν ήδη στρωμένος! Άλλωστε οι υψηλές γνωριμίες του κ. Σηφουνάκη, τόσο στο ΠΑΣΟΚ, (ήταν προσωπικός φίλος και μέλος της… παρέας των υιών Παπανδρέου, Νίκου και του νυν Πρωθυπουργού) όσο και με ισχυρούς εκπροσώπους των ΜΜΕ, βοήθησαν ώστε να στηθεί σωστά η υποψηφιότητά του και να γραφεί η αγιογραφία του! Η εκλογή του, αφού ήταν προαποφασισμένη, ήταν εύκολη υπόθεση! Έκτοτε εκλέγεται ανελλειπώς στη Λέσβο, με εξαίρεση μια τετραετία που έμεινε σπίτι του!
Δεύτερος σταθμός στην πορεία του, ο καλός γάμος του, με την πρωτοθυγατέρα και σύμμαχο του πατέρα της, στο οικογενειακό μακελειό που έπληξε την οικογένεια Δασκαλαντωνάκη!
Έτσι ο κ. Σηφουνάκης, εκτός από ισχυρός παράγων της πολιτικής ζωής του τόπου, έγινε και οικονομικά ανεξάρτητος! Εκεί που πραγματικά έδωσε τα ρέστα του και διακρίθηκε, αν μη τι άλλο, για τη μισαλλοδοξία του και για τα αντιθρησκευτικά συναισθήματά του, ήταν τα χρόνια της Αρχιεπισκοπείας Χριστοδούλου!
Αφού βρήκε και κούρνιασε κάτω από το ράσο του Οικουμ. Πατριάρχη Βαρθολομαίου που, ε κ ε ί ν η την εποχή, χτυπούσε ανελέητα και από παντού, τον μακαριστό Πρωθιεράρχη, μετεβλήθη ο κ. Σηφουνάκης σε Πατριαρχικό φερέφωνο και αισχρό υβριστή του Χριστοδούλου!
Και αυτό ο κ. Σηφουνάκης, δεν το έκανε, ένεκα του υπερβάλλοντος θρησκευτικού ζήλου του, αλλά γιατί βρήκε τρόπο και κερκόπορτα- την πατριαρχική πύλη- για να χτυπάει τον τότε Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο!
Έτσι φτάσαμε στο σημείο ο κ. Σηφουνάκης, που δεν ήξερε να κάνει το σημείο του Σταυρού- τουλάχιστον με την ίδια ευκολία που χόρευε ένα ζεϊμπέκικο- να έχει μετατραπεί σε εκπρόσωπο Τύπου του Φαναρίου, όχι μόνο να ανέχεται, αλλά και να επικροτεί αυτή τη συμπεριφορά!
Τα γεγονότα της εποχής εκείνης γνωστά! Ο Χριστόδουλος “τιμωρήθηκε” από τους διώκτες του… Με μια προκατασκευασμένη απόφαση το Φανάρι και με μια παράσταση που θύμιζε θέατρο σκιών, έθεσαν οι Φαναριώτες, τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος, εκτός διπτύχων! Η τιμωρία αυτή στάθηκε μπούμερανγκ για τους διώκτες του Χριστοδούλου!
Μπορεί να στοίχισε και να τραυμάτισε “θανάσιμα”, το μεγάλο εκείνο θρησκευτικό ηγέτη, αλλά τον θρόνιασε για πάντα στη συνείδηση του ποιμνίου του και όλου του λαού μας- ώστε ακόμη και σήμερα 4 χρόνια από το θάνατό του, να είναι ζωντανός ανάμεσά μας, ώστε να τον φοβούνται οι λογής… Σηφουνάκηδες και να τον υβρίζουν ακόμη και νεκρό- τους δε διώκτες του και σταυρωτές του στην ευτέλεια και στην απαξίωση!
Έτσι ο κ. Σηφουνάκης, μη μπορώντας να διακριθεί με άλλον τρόπο, ως Αν. Υπουργός της πιο ποταπής και άχρηστης κυβέρνησης που πέρασε ποτέ απ’ αυτό τον τόπο, ακολούθησε την προσφιλή μέθοδο των ύβρεων και των ανιστόρητων επιχειρημάτων! Είναι κι αυτό μια άποψη.. Την ακολούθησε επιτυχώς επί Σημίτη, και θεωρεί ότι μπορεί και τώρα να κάνει τα ίδια! Λησμονεί, όμως, ότι οι καιροί άλλαξαν!
Επιχειρώντας να ασκήσει κριτική στον Σεβ. Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαο, για την ρηξικέλευθη, μνημειώδη και ιστορική εγκύκλιο που απέστειλε προς το ποίμνιό του και του λέγει το αυτονόητο: “όταν δεν έχετε, μην πληρώσετε αυτά που σας ζητούν”, ο πολύς κ. Σηφουνάκης, που δεν έχει τέτοιου είδους οικονομικά προβλήματα, επεδόθη σε ένα ακατάσχετο, σε πολλά σημεία ασύνταχτο, αλλά και ανορθόγραφο (η λέξη λ.χ. υπότροφος κακοποιήθηκε κατά τρόπο βάναυσο) υβρεολόγιο κατά του σοβαρού Μητροπολίτη Μεσογαίας, τον οποίο αποκαλεί χουντικό σταγονίδιο!
Όσοι διαφωνούν με τον κ. Σηφουνάκη είναι χουντικοί, ενώ αυτός και η κυβέρνησή του, που μας κυβερνούν χωρίς να έχουν “λευκή επιταγή”, για να κάνουν ό, τι θέλουν, ερήμην του λαού, είναι δημοκράτες με σφραγίδα και βούλα!
Αφορμή για το νέο παραλήρημα Σηφουνάκη, αποτέλεσε το ξέσπασμα ενός σοβαρού κληρικού από τη Λήμνο, ο οποίος ούτε λίγο, ούτε πολύ, είπε αυτά που λέγει η πλειοψηφία του λαού μας, φανερά ή κατ’ ιδίαν!
Και τι το ήθελε ο δύσμοιρος ιερέας, που φυλάττει Θερμοπύλες στην ακριτική Λήμνο- ενώ ο κ. Σηφουνάκης, απλά… επισκέπτεται, συνήθως προεκλογικά τη Λήμνο! Και τι δεν άκουσε ο ταπεινός λευίτης? Μέχρι για διπλοθεσίτη τον κατηγόρησε, επειδή είναι και καθηγητής!
Αγνοώντας επιδεικτικά τη νομοθεσία, ο μετέχων της νομοθετικής εξουσίας, που δίνει το δικαίωμα στον άνθρωπο να τα ασκεί και τα δύο! Βέβαια όλα αυτά η κατοχική κυβέρνηση στην οποία μετέχει ο κ. Σηφουνάκης θα τα καταργήσει!
Και εκτός των άλλων ανιστόρητων και αρκούντως ανησυχητικών, για τη νοημοσύνη του ανδρός, μας είπε ότι κακώς μισθοδοτείται από το κράτος ο κλήρος, αγνοώντας πάλι ότι η μισθοδοσία αυτή είναι επιστροφή των τροφίων της αγάπης και της μέριμνας της Εκκλησίας προς το κράτος, σε χρόνια δύσκολα! Τα χρωστάει το κράτος στην Εκκλησία…
Δεν της κάνει χάρη! Κι ύστερα, δεν ήξερε, δε ρώταγε; Τόσες ευρωπαϊκές χώρες, που πληρώνουν τον κλήρο, και οι οποίες δεν έχουν τους ίδιους δεσμούς αίματος, με την Εκκλησία, γιατί το κάνουν; Αναρωτήθηκε ποτέ ο κ. Σηφουνάκης; Αλλά όλα αυτά είναι λεπτομέρειες για τον ίδιο, που αφού δεν εξυπηρετούν το στόχο του και δεν οδηγούν στην ετυμηγορία του , είναι άχρηστες!
Να τον χαίρεται το Φανάρι… Κι ασφαλώς ο κ. Παπανδρέου! Ας θυμάται, πάντως, θα του χρειασθεί πολύ σύντομα, με κάτι τέτοια πολιτικά αναστήματα οδήγησαν τον τόπο, στο χείλος της καταστροφής και το λαό μας στην πείνα και στην εξαθλίωση!
Ο πολύ σημαντικός και λόγιος ποιμενάρχης του Πειραιά ο κ. Σεραφείμ, τόλμησε και έδωσε μια πολύ αποστομωτική απάντηση στον κ. Σηφουνάκη! Το αυτό έπραξε και ο εξίσου σημαντικός και πνευματικός Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλος. “Είναι δυνατόν, να μιλάς εσύ, που είσαι ένας από τους ενόχους, φέρατε τον τόπο σε αυτά τα χάλια;” Ρώτησε ο Μητροπολίτης Παύλος!
Ζητείται απάντηση! Όχι από τον κ. Σηφουνάκη! Αυτός τώρα, έχυσε τη χολή του, θα εξαφανισθεί πάλι για καιρό! Την απάντηση ας την δώσει το… ΦΑΝΑΡΙ, εκλεκτό τέκνο του οποίου τυγχάνει ο άθεος, κατά δήλωσή του, κ. Σηφουνάκης!
Μια συμβουλή, στους κατά καιρούς Σηφουνάκηδες! Μην ασχολείστε άλλο, με τον Χριστόδουλο! Εκείνον, τον έκρινε ο Θεός, η ιστορία και ο λαός! Και το κενό που άφησε πίσω του είναι δυσαναπλήρωτο! Κάλλιο ασχολείστε με τους εαυτούς σας, ζητώντας το έλεος του Θεού, τον οποίο θυμάστε μόνον όταν πρόκειται να επιτεθείτε στην Εκκλησία Του!
Σημειώσεις Lesvosnews
1.To παραπάνω άρθρο του Σ. Τζούμα έχει αναδημοσιευτεί σε δεκάδες ιστοσελίδες και κάνει το γύρω του διαδικτύου … και έχει δώσει αφορμή για δυσφημιστικά σχόλια και για τη Μυτιλήνη
2. Ο μουεζίνης (στα αραβικά: مؤذن : μουαντχντίν) στο Ισλάμ είναι εκείνος που έχει καθήκον με τη μελωδική φωνή του να αναγγέλλει την ώρα της προσευχής και να καλεί τους πιστούς στο τζαμί από το μιναρέ (σήμερα η αναγγελία εναλλακτικά γίνεται από τα ηχεία του τζαμιού αντικαθιστώντας τον μουεζίνη), εκφωνώντας φράσεις του Κορανίου με γνωστότερη εκείνη: “Αλλά ου άκμπαρ” , που σημαίνει “Ο Θεός είναι μεγάλος”.
Στην ισλαμική θρησκεία δεν χρησιμοποιούνται καμπάνες και σήμαντρα. Για το λόγο αυτό, στη πρόσκληση των πιστών χρησιμοποιείται η ζώσα φωνή του μουεζίνη που εκφωνεί την πρόσκληση για προσευχή της Παρασκευής που ονομάζεται αντχάν (στα αραβικά η λέξη σημαίνει κάλεσμα , καθώς και το κάλεσμα σαλάτ στις καθημερινές πέντε προσευχές από τον μιναρέ (ή τα ηχεία) του τζαμιού.
Ο μουεζίνης δεν είναι πάντοτε ιερωμένος (χότζας) ενώ απαραίτητα πρέπει να έχει μελωδική και δυνατή φωνή. Έτσι, ο επαγγελματίας μουεζίνης επιλέγεται για να υπηρετήσει στο μουσουλμανικό τέμενος με βάση τον καλό χαρακτήρα του, τη δυνατή φωνή του και τις δεξιότητές της καλλιφωνίας του . Κατά την διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας οι μουζίνιδες ήταν οι πιο καλοπληρωμένοι εργαζόμενοι.
Στην ισλαμική θρησκεία δεν χρησιμοποιούνται καμπάνες και σήμαντρα. Για το λόγο αυτό, στη πρόσκληση των πιστών χρησιμοποιείται η ζώσα φωνή του μουεζίνη που εκφωνεί την πρόσκληση για προσευχή της Παρασκευής που ονομάζεται αντχάν (στα αραβικά η λέξη σημαίνει κάλεσμα , καθώς και το κάλεσμα σαλάτ στις καθημερινές πέντε προσευχές από τον μιναρέ (ή τα ηχεία) του τζαμιού.
Ο μουεζίνης δεν είναι πάντοτε ιερωμένος (χότζας) ενώ απαραίτητα πρέπει να έχει μελωδική και δυνατή φωνή. Έτσι, ο επαγγελματίας μουεζίνης επιλέγεται για να υπηρετήσει στο μουσουλμανικό τέμενος με βάση τον καλό χαρακτήρα του, τη δυνατή φωνή του και τις δεξιότητές της καλλιφωνίας του . Κατά την διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας οι μουζίνιδες ήταν οι πιο καλοπληρωμένοι εργαζόμενοι.
3. βλέπε και σχετικό άρθρο : Χαμός! Και η Άννα Παναγιωταρέα απαντά στο Νίκο Σηφουνάκη!!!
4. σχετικοί σύνδεσμοι:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου