Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Απορια..

"Ειμαι κατοχος ενος αυτοκινητου 1300 κυβικων του 1993 , οικογενειαρχης. Επειδη δεν ηθελα να βαλω χρεη υποθηκευοντας το μελλον της οικογενειας μου,προκειμενου να παρω ενα καινουριο αυτοκινητο,
(ξερετε απο αυτα με τα 70 ευρω και τις 15.000 δοσεις για καμια...
30 χρονια) προτιμησα να το κρατησω.
Το αυτοκινητο λοιπον εχει 100,000 χιλιομετρα και εινα σε αριστη κατασταση.Περναει ανελλιπως καθε 2 χρονια ,απροβληματιστα απο Κτεο ,και δεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα.
Πως διαολο εγινε ξαφνικα ρυπογονο και πρεπει να πληρωσω 250 ευρω τελη?
Και αμα πληρωσω 250 ευρω τελη θα σταματησει να ειναι ρυπογονο?

Και αφου ειναι, κατα πως λενε ,προβληματικο,γιατι ΔΕΝ με κοβουν στο Κτεο?
Μου λενε να μου δωσουν 1000 ευρω για να το κοψω.Και τι αυτοκινητο αντιρυπαντικο θα παρω με 1000 ευρω?
Μου λενε επισης ,να παρω καινουριο και να παρω bonus 2000 ευρω.Και τα υπολοιπα που θα τα βρω?

Παλι δηλαδη θα ειναι κερδισμενες ,οι τραπεζες,οι εταιρεις αυτοκινητων και το κρατος?
Και εγω γιατι αισθανομαι ΜΑΛ....?"

http://troktiko.blogspot.com/2009/07/blog-post_1774.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου